doi: 10.7469/JKSQM.2017.45.4.847


교육서비스 품질과 참여의도가 교육성과 향상에 미치는 연구: Action Learning 사례를 중심으로

The effects of Educational Service Quality and Participation Intention on Educational Performance through a Case of Action Learning

  • Lee,DonHee

피인용문헌(Cited by)

  • . "The R Graphic Analysis of Active Learning TOEIC Courses in Higher Education" 언어연구 : 한국현대언어학회, vol. 34(2), p.287-. 2018. doi:10.18627/jslg.34.2.201808.287
  • . "가상현실 콘텐츠의 교육 과정 운영을 위한 중학교 교육 환경에 대한 연구 - 교육 품질의 질적 제고를 중심으로" 品質經營學會誌, vol. 49(3), p.405-. 2021. doi:10.7469/JKSQM.2021.49.3.405
  • . "디지털전환 기반의 교육서비스품질 경쟁우위전략 : W사를 중심으로" 品質經營學會誌, vol. 50(4), p.843-. 2022. doi:10.7469/JKSQM.2022.50.4.843